Керівник гуртка
ПОРТФОЛІО
ГУРТОК "WEB-MIDITAUR"
Керівник: Чернієвський Юрій Всеволодович
смт. Краснопілля, 2020 рік.
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
Чернієвський Юрій Всеволодович
Освіта: Вища
Закінчив:
Сумське культурно освітнє училище
Спеціальність: Культурно - освітня робота
Сумський державний університет
Диплом бакалавра:
Спеціалізація: Поглиблена підготовка за фаховим спрямуванням інформатика.
Диплом спеціаліста:
Напрям підготовки/спеціальність: Інформатика
Професійні права: Робота за фахом кваліфікацією спеціаліста, викладацька робота.
Місце роботи: ЦДЮТ Краснопільської селищної ради.
Посада: Керівник гуртка
Педагогічний стаж: 14 років
МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО
Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного вчителя.
«Єдина доцільна й гідна мета накопичення знань – це власна творчість на їх основі» (Арнольд Тойнбі)
Зацікавити не наполягаючи!
Допомогти не зашкодивши!
Кожна дитина - індивідуальність!
МЕТА МОЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ:
Формування в учнів стійкої мотивації до вивчення основ роботи з комп'ютерною технікою та сайтобудування. Розвиток комунікативних здібностей та професійна орієнтація на сферу інформаційних технологій. Важливою характеристикою професії є її багатогранність, яка у своїх вищих проявах підіймається до мистецтва.
НА ЗАНЯТТЯХ ВИКОРИСТОВУЮ:
мультимедійні засоби
нестандартні заняття
методи кооперативного навчання (робота в парах, робота в групах)
гейміфікацію навчання, хмарні технології для дистанційного навчання, тощо.
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Накопичення практичного досвіду для підбору та актуалізації сучасних інструментів ефективного навчання основам роботи з комп'ютерною технікою та основам web розробки для подальшого впровадження у власну авторську програму.
Добір доцільних та ефективних методів, форм, засобів педагогічної діяльності.
Патріотичне виховання учасників гуртка інформаційно технічними засобами (створення медіаконтенту, web сайтів відповідної тематики).
ІННОВАЦІЇ
Розроблене авторське програмне забезпечення - онлайн редактор Practice. Інформація про редактор Practice опублікована на форумі інформатиків україни в розділі "АВТОРСЬКЕ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" у повідомленнях форуму представлений посиланнями нижче:
Також інформація була опублікована на форумі інформатиків полтавщини:
МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ
ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗАНЯТЬ АКТИВНО ВИКОРИСТОВУЮ НАСТУПНІ ПРОГРАМИ ТА ПЛАТФОРМИ:
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Viber, Discord, Facebook, YouTube, Google Sites, Blogger, Google Клас, ClassCraft, Всеосвіта, власну розробку візуального онлайн WEB редактора Practice.
Професійна компетентність педагога є не лише сумою теоретичних знань та вміння їх репродукувати у певному обсязі згідно з правилами та схемами, а також внутрішнім мотивом і засобом розвитку навичок практичних дій в сучасному інформаційному суспільстві та освітньому середовищі.
Сертифікований партнер порталу "всеосвіта"
2 березня 2021 року отримав сертифікат партнера порталу "Всеосвіта"
ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА
Профорієнтаційна робота з учасниками гуртка "WEB-MIDITAUR" – один із головних аспектів виховної роботи, спрямованої на підготовку учнів до свідомого вибору професії веб розробника, визначення свого місця у суспільстві. Реалізація прагнень сучасної молодої людини знайти своє місце у якості рівноправного партнера в швидкоплинних суспільних процесах вимагають від них одночасно високого рівня загальної освітньої підготовки й ґрунтовних знань в обраній ними сфері професійної діяльності. Робота з гуртківцями в даному напрямку включає систематичність і наступність у профорієнтації.
Дати людині щастя улюбленої праці – означає допомогти їй знайти серед безлічі доріг ту, на якій найяскравіше розкриваються індивідуальні творчі сили і здібності її особистості.
Василь Сухомлинський
Зустрічі з професіоналами.
Форма роботи з учасниками гуртка, направлена на усвідомлене професійне самовизначення у якості веб розробника.
Оволодіння методиками самопізнання, самооцінки, розвиток індивідуально професійно важливих якостей, формування вміння зіставляти необхідні для здобуття професії веб розробника вимогами з власними можливостями та кон’юнктурою ринку праці.
Підходи до організації ефективної профорієнтаційної роботи:
соціально-економічний – аналіз потреб суспільства в професії веб розробника, з’ясування її конкурентних перспектив на ринку праці. Робота за покликанням забезпечує максимальну віддачу працівника і, відповідно, дає кращий економічний ефект;
психофізіологічний – професія веб розробника має певні психофізіологічні характеристики. Забезпечення учнів, які мають бажання вибрати професію веб розробника інформацією, яка максимально сприятиме усвідомленню та розвитку необхідних психофізіологічних характеристик;
психолого-педагогічний – виховання в учнів любові до праці, формування інтересу до майбутньої професії.
САМООСВІТА:
Враховуючи зміни пріоритетів у вимогах до компетентностей працівників. Необхідність формування й розвитку загальних (універсальних, ключових тощо) компетентностей і усвідомлення необхідності вміти безперервно вчитися впродовж життя. У парадигмі навчання впродовж життя формальна освіта розглядається як відправна. Потреба в самоосвіті викликана необхідністю подолання таких побічних наслідків вузькоспеціалізованої освіти, як фрагментарність світосприйняття, незадовільний стан міжпрофесійних комунікацій, недостатній розвиток інтеграційних процесів у суміжних галузях науки. Завдяки швидкому розвитку інформаційно-комунікаційних технологій зростання об’єму корисних знань супроводжується дедалі більшою їх відкритістю для всіх людей, незалежно від їхнього місця проживання, віку чи соціально-економічного статусу. Це породжує розмаїття в способах здобуття знань та зростання ролі неформальної та інформальної освіти. Заклади освіти втрачають монополію в забезпеченні ринку праці кваліфікованими працівниками, чому сприяють їхня інерційність, надмірна бюрократизація, статичність структур і тривалість процесу формування кадрового потенціалу. Отже, все більш актуальним стає визнання державними інституціями та ринком праці компетентностей, здобутих від провайдерів неформальних освітніх послуг, включаючи платформи масових он-лайн курсів, неурядові громадські організації тощо.
На шляху розвитку інформаційного суспільства якісна освіта стає одним з головних чинників успіху, а педагог є одночасно і об’єктом, і провідником позитивних змін.
Громадська організація Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» діє з 2000 року (Свідоцтво Міністерства юстиції України № 34 від 31.05.2000).
Мультимедійний навчальний курc «Безпечна і дружня до дитини школа»
Проходження навчального курсу «Безпечна і дружня до дитини школа» розробленого й апробовано за підтримки МОН України і Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). - Успiшно пройшов онлайн-модуль «Безпечна і дружня до дитини школа» обсягом 18 академiчних годин і отримав відповідний сертифікат.
EdEra — студія онлайн-освіти.
Громадська організація “ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА”
Освітній проект “На урок”.
Міністерство цифрової трансформації запустило національну онлайн-платформу з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта»
Мета: «Українець, який хоче мати цифрові навички, може їх вільно набути»
На онлайн-платформі кожен громадянин може безкоштовно опанувати цифрові навички за новим сучасним форматом – освітні серіали.
Я вважаю онлайн-платформу класною! Адже за шириною спектру різноманітної освітньої інформації з цифрових навичок поки що їй немає рівних. Особисто для мене, як викладача, такий спектр допомає бути в “тренді”.
Станом на 29 листопада 2020 року мною було пройдено всі наявні тести даного проекту. Загальна кількість зароблених мною балів на онлайн-платформі з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта» складає 640 балів. Місце у загальному рейтингу - 12
Сертифікат проекту «Культура і Креативність» КУРС «КОМУНІКАЦІЇ»
Сертифікат проекту «Культура і Креативність» ПРОГРАМА «КРЕАТИВНА ЄВРОПА»
Сертифікат проекту «Культура і Креативність» КУРС «ДІДЖИТАЛ-КОМУНІКАЦІЇ»
Сертифікат проекту «Культура і Креативність» КУРС «МАРКЕТИНГ»
Сертифікат проекту «Культура і Креативність» КУРС «МЕДІА-ПІТЧИНГ»